Reklamacja

 Niestety czasami bywa tak że coś się psuje albo nie działa.

 

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie  Regulaminu, należy składać  na adres Olajgarden ul. Stare Faszczyce 50 05-870 Błonie lub drogą mailową sklep@olajgarden.pl

3. Celem złożenia reklamacji w przedmiocie wad fizycznych Towaru Klient może posłużyć się elektronicznym formularzem zwrotu dostępnym na stronie sklepu na dole w zakładce "reklamacja". Po otrzymaniu kompletnego i prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu Sprzedawca poinformuje o dalszych sposobach postępowania. Klient w przypadku odsyłania towaru, zobowiązany jest do zapakowania Towaru i jego odpowiedniego zabezpieczenia na czas transportu, mając na uwadze szczególnie podatny na urazy mechaniczne charakter Towaru.

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, najpóźniej w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, natomiast jeśli Klient jest konsumentem i zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, wówczas reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni O wyniku postępowania reklamacyjnego Klient jest informowany za pośrednictwem poczty elektronicznej, chyba że nie wyraził zgody na taki sposób porozumiewania się.

5. Uwzględniając żądanie Klienta w postaci naprawy towaru lub jego wymiany na nowy Sprzedawca na własny koszt w terminie 14 dni przesyła na podany w formularzu zwrotu adres naprawiony lub nowy Towar.

6. W przypadku uznania za skuteczne oświadczenia o odstąpieniu od umowy w następstwie stwierdzenia wad Towaru lub uwzględnienia żądania obniżenia ceny zwrot uiszczonej ceny lub jej części następuje na rachunek bankowy Klienta w terminie 14 dni.

7. W przypadku braków w reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie.

8. Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady, Sprzedawca udziela Klientowi gwarancji na sprzedane Towary na okres jednego roku od daty dostarczenia Towaru.

9. W przypadku określenia żywotności lamp podane są średnie wartości. Zapis nie stanowi gwarancji żywotności.

10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady fizyczne Towaru wynikłe z:

niewłaściwej instalacji (np. niezgodność dopuszczalnej wartości napięcia) niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem Towaru lub z instrukcją obsługi zastosowania lub używania Towaru (np. używanie produktów bez odpowiedniego oznakowania w środowisku o wysokim zasoleniu powietrza lub stosowania produktów bez odpowiedniej klasy ochrony IP44 i powyżej, w miejscach o stałej ponadprzeciętnej wysokiej wilgotności; użycie niewłaściwych środków czyszczących, bądź produktów o ostrych kantach); normalnego zużycia Towaru; nieuprawnionej modyfikacji Towaru.
11. Niestwierdzenie wad lub stwierdzenie wad wynikłych z przyczyn określonych w ust. 8 powyżej stanowi podstawę do odrzucenia reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji Klient ponosi koszt zwrotnego przesłania Towaru, jak również kosztu transportu Towaru do Sprzedawcy.

12. Sprzedawca nie jest producentem Towarów.

wzór reklamacji do pobrania

prosimy wysłać na adres sklep@olajgarden.pl

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, czekają na Ciebie setki promocji, darmowa dostawa, rabaty do -70%. Zrób to teraz!!!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium